What does hmu mean in text? Actual meaning of HMU?

HMU is one of many common words used in text messaging, instant messaging, chatting, and on Facebook and Twitter. At one time or another, you’ve probably seen this Internet slang. Did you wonder what it meant? Did you know it could have more than one meaning? Many people say (or text) this acronym when they find something particularly funny. Just one question! “what does HMU mean”? But many of the people don’t know the specific answer to the Question. I really shocked!! 110k people still search on google this question for knowing Actually the meaning of hmu. so let’s go to know what does hmu mean in text.



What does hmu mean in text? 

what-does-hmu-mean

HMU Shortcut mining hit me up. This means that the person wants you to hit up their inbox on the phone, or to contact them for whatever purpose it is. This abbreviation is very popular among teenagers, particularly over text and on social media. But it is also used every day more of the Students or teenagers conversation. After then I was Search deeply in online about this HMU,     I really again surprised !! I got something funny. Most of the People totally change the Mining of HMU. so what does hmu mean in text?

They start to use this word around with other, most of them dirty. Like “Hold my unicorn” is one, and I’ll leave you to guess what unicorn means. More explicit are “hit my uterus” and “hump my uterus.” No, I couldn’t make this stuff up. This acronym is used to say ‘contact me’, ‘text me’, ‘phone me’ or otherwise ‘reach me to follow up on this’. It is a modern shorthand way to invite a person to communicate with you further.

Some Acronyms to Express Laughter Online:

1. LOL (laughing out loud)
2. LOLZ (more than one laugh)
3. ROFL (rolling on the floor laughing)
4. LQTM (laughing quietly to myself)
5. LSMH (laughing & shaking my head)
6. LMHO (laughing my head off)
7. HAHA (this one goes without saying)
8. 😀 (laughing emoji)

Find Something New about HMU!!!

Hit Me Up” is a song by Canadian singer Danny Fernandes. The song features Josh Ramsay, lead vocalist for pop punk band Marianas Trench and rapper Belly. It was the fourth single released from his second album AutomaticLUV. The song was released in October 2011 on radio and was later released on iTunes on December 13, 2011.(source on Wikipedia)

If you not a specific word meaning that the very big issue. I have a real experience about this.

It actually happened with my friend, He just asked me:  what does hmu mean in text?

“Is HMU a relationship/ sexual thing? Or is it just if you wanna have a chill conversation that stays strictly (in the friend zone). I just send my girlfriend posts hmu then she’s bored to see this and can’t chat with me and I’m curious. Then I say him it’s not sexual is just a normal convoy I pot ” hmu” on my snap chat when I’m bored or when I want someone to text me.

Some Common Text Terms, Internet Abbreviations, & Chat Acronyms:

Word
Meaning
AAMOF
As a matter of fact
AFAIK
As far as I know
AFK
Away from keyboard
BC (B/C)
Because
BFF
Best friends forever
BRB
Be right back
BTT
Back to topic
BTW
By the way
CYA
See you (or cover your a**)
DIY
Do it yourself
EOD
End of discussion
FWIW
For what it’s worth
FYEO (4YEO)
For your eyes only
GR8
Great
IDK
I don’t know
IMO/IMHO
In my (honest/humble) opinion
IRL
In real life
JK
Just kidding
L8R
Later
LOL
Laugh out loud
noob (n00b)
Newbie/newcomer
NOYB
None of your business
NP
No problem
OMG
Oh my god
OT
Off topic
OTOH
On the other hand
RTM/RTFM
Read the (effing) manual
TIA
Thanks in advance
TMI
Too much information
TTYL
Talk to you later
WTF
What the f***
DL
Down low
ATM
At the moment
TY
Thank you
SMH
Shaking my head

HMU use example:

If you don’t idea about What does hmu mean in text and how to use on the various conversation, will face the problem. so just read this picture and apply in Facebook, Twitter, and Instagram Friends.

what does hmu mean

Do I want to share a video on YouTube about What does hmu mean in text?

2 Comments

  1. So you! need something extremely new? Take a look at this link. Only there the choice of horny for every unique guy and completely free! They are good slaves, they will and want implement anything you command !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *